Upper School

En Upper School el currículum consta de diferents grups d'assignatures. En totes elles, els alumnes aprenen a partir d'un context i un concepte com a mitjà per indagar. Això suposa un aprenentatge transferible a tots els àmbits de la seva formació personal i intel·lectual.

La rearticulació educativa es dissenya així a partir d'assignatures pròpies de l'escola en tots els cursos. Totes elles suposen una clara disrupció pedagògica, fruit d'un profund qüestionament de l'educació instal·lada encara en paràmetres del segle XIX. A St. Peter’s hems organitzat un currículum innovador que suposa un canvi abrupte i radical respecte a ensenyaments clàssics.


Destaquen concretament assignatures de nova creació com Ciències Exponencials, Exonomia, Intel·ligència Artificial i Robòtica, Consciència i Transhumanisme, Comunicació, o Global Perspectives. La inclusió d'aquestes matèries i temes en aquestes edats és possible i estimula la curiositat intel·lectual de l'estudiant, que es veu immers així en un futur prometedor. 

Els alumnes continuen participant en projectes d'abast internacional, amb la participació d'escoles locals, nacionals i internacionals, i alumnes vinguts d'arreu del món. Un d'aquests projectes és el MUN Barcelona, que té lloc cada any a les instal·lacions de l'escola. També des del departament de STEM (Science, Technology, Engineering and Maths), es porten a terme projectes per potenciar les habilitats científiques, matemàtiques i tecnològiques (entre elles la programació i la robòtica).
 

Aquest lloc web utilitza cookies. Si continua navegant o tanca aquest missatge, considerarem que està d’acord amb la nostra Política d’Ús de Cookies. Hem actualitzat la nostra Política de Privacitat, que pot consultar en qualsevol moment.